Rejestracja i opłaty

Przed zarejestrowaniem się prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem uczestnictwa oraz z klauzulą informacyjna dotycząca przetwarzania Twoich danych. Za pomocą formularza istnieje możliwość zarejestrowania tylko jednej osoby. W przypadku chęci zarejestrowania większej liczby osób, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z Biurem Organizacyjnym.

OPŁATA REJESTRACYJNA

Podstawowa opłata rejestracyjna brutto (zawiera VAT 23%) wynosi:

Rodzaj uczestnictwa Zarejestrowana płatność
do 31.01.2025 do 31.08.2025 po 31.08.2025
Uczestnik – członek PTORL ChGiSz 750 zł 850 zł 950 zł
Uczestnik – nie członek PTORL ChGiSz 1000 zł 1150 zł 1300 zł
Uczestnik – panel „Pielęgniarstwo”
(tylko piątek)
250 zł 280 zł 300 zł
Uczestnik – student, pakiet bez wyżywienia
(ostatni rok medycyny, wiek do 26 lat)
150 zł 150 zł 200 zł

Opłata obejmuje:

  • udział w programie naukowym spotkania (za wyjątkiem warsztatów, które są dodatkowo płatne),
  • przerwy kawowe,
  • kolację bankietową w czwartek 2.10.2025 (nie dotyczy osób uczestniczących tylko w panelu „Pielęgniarstwo” oraz studentów),
  • lunch w piątek 3.10.2025 (dla studentów jest to opcja dodatkowo płatna)1 ,
  • wstęp do strefy sponsorów2,
  • 3-miesięczny dostęp do Internetowej Strefy Uczestnika,
  • elektroniczny certyfikat uczestnictwa w Konferencji.

1 Pakiet uczestnika NIE ZAWIERA kolacji w piątek. Uczestnik może natomiast w razie potrzeby ją dokupić.
2 Zgodnie z ustawą „Prawo Farmaceutyczne”, osoby nie posiadające uprawnień do wystawiania recept ani nie prowadzące obrotu produktami leczniczymi nie maja dostępu do strefy sponsorów prezentujących produkty lecznicze wydawane na receptę.

Opcje dodatkowo płatne (ceny brutto – zawierają VAT 23%)

  • udział w warsztatach,
    (Więcej informacji, w tym cennik, będzie dostępnych po opracowaniu programu. Zapisy na warsztaty zostaną uruchomione na 2 tygodnie przed Konferencją).
  • udział w Otwarciu Konferencji i sesji Inauguracyjnej – dla uczestników wybierających tylko „Panel Pielęgniarstwo”: 200 zł,
    (Cena zawiera także kolację bankietową w czwartek).
  • lunch piątek: 140 zł,
  • kolacja piątek: 190 zł,
  • impreza towarzysząca – udział w spotkaniu towarzyskim MEET TOGETHER – piątek 3.10.2025,
    (Więcej informacji w tym cena biletu – maj 2025).

Uwaga: Organizator nie przewiduje udziału w konferencji osób towarzyszących, za wyjątkiem możliwości wykupienia dodatkowej kolacji, lunchu lub udziału w imprezie towarzyszącej organizowanych poza strefą edukacyjną i wystaw.

ZMIANY W REJESTRACJI

W przypadkach: konieczności wystawienia i wysyłki duplikatu faktury lub korekty faktury, zmian płatnika rezerwowanych usług albo danych osoby rejestrowanej dokonanych po zarejestrowaniu płatności, pobierana jest opłata manipulacyjna 70 zł brutto za każdy taki incydent.

REALIZACJA PŁATNOŚCI

Opłatę należy wnieść dopiero po dokonaniu rejestracji. Realizacja płatności możliwa jest:

  • tradycyjnym przelewem na wskazane niżej konto bankowe Biura Organizacyjnego:

Bank:mBank SA
Nr konta:21 1140 2004 0000 3302 8534 7551
SWIFT CODE:BREXPLPWMBK
Tytuł wpłaty:należy podać imię i nazwisko uczestnika oraz hasło: „Otolaryngologia2025”
Organizator – właściciel konta:AltaSoft sp. z o.o.
  • online za pomocą bramki płatniczej PayNow
    Przed skorzystaniem z tego typu płatności prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Płatności Online obowiązującym w przypadku sprzedaży realizowanej przez Biuro Organizacyjne. Aktualnie dostępne formy płatności online to BLIK i Szybki Przelew Online.

WARUNKI ANULACJI i ZWROTU OPŁATY

  1. Warunkiem zwrotu jest przesłanie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie na adres Biura Organizacyjnego. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:
Data otrzymania rezygnacji/wnioskuZwracana kwota
do dnia 31.05.2025r.100% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem minus opłata manipulacyjna 70 zł brutto
do dnia 31.08.2025r.50% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem
po 31.08.2025r.Opłata nie podlega zwrotowi
  1. Zwrot opłaty następuje bezpośrednio na konto bankowe, z którego została wysłana. w terminie do 30 dni od otrzymania pisemnej rezygnacji. W przypadku firm zwrot dokonywany jest na konto zarejestrowane w Urzędzie Skarbowym.
  2. W przypadku wniesienia opłaty rejestracyjnej i nieobecności Uczestnika na Spotkaniu opłata rejestracyjna nie jest zwracana, a materiały konferencyjne nie będą w jakiejkolwiek formie dostarczane Uczestnikowi. Nieobecny Uczestnik nie ma też prawa do otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Konferencji.
  3. W razie braku możliwości realizacji Spotkania w formie stacjonarnej zwrot pełnej wpłaty lub nadpłaty – o ile zostanie podjęta decyzja o organizacji spotkania online, a uczestnik będzie zainteresowany taką formą udziału; następuje automatycznie do 30 dni od momentu publikacji na stronie decyzji o zmianie formy realizacji Spotkania.