Rejestracja i opłaty

Przed zarejestrowaniem się prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem uczestnictwa oraz z klauzulą informacyjna dotycząca przetwarzania Twoich danych. Za pomocą formularza istnieje możliwość zarejestrowania tylko jednej osoby. W przypadku chęci zarejestrowania większej liczby osób, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z Biurem Organizacyjnym.

OPŁATA REJESTRACYJNA

Podstawowa opłata rejestracyjna brutto (zawiera VAT 23%) wynosi:

Rodzaj uczestnictwa Zarejestrowana płatność
do 30.04.2025 31.05.2025 do 31.08.2025 po 31.08.2025
Uczestnik – członek PTORL ChGiSz 750 zł 850 zł 950 zł
Uczestnik – nie członek PTORL ChGiSz 1000 zł 1150 zł 1300 zł
Uczestnik – panel „Pielęgniarstwo”
(tylko piątek)
250 zł 280 zł 300 zł
Uczestnik – student, pakiet bez wyżywienia 150 zł 150 zł 200 zł

Opłata obejmuje:

UCZESTNIK
Członek/nie członek PTORL ChGiSz
  • udział w programie naukowym spotkania1,
  • wstęp do strefy sponsorów2,
  • 3-miesięczny dostęp do Internetowej Strefy Uczestnika,
  • elektroniczny certyfikat uczestnictwa w Konferencji,
  • przerwy kawowe,
  • kolację bankietową w czwartek 2.10.2025,
  • lunch w piątek 3.10.2025.
UCZESTNIK
Panel „Pielęgniarstwo”
  • udział w programie naukowym spotkania1,
  • wstęp do strefy sponsorów2,
  • 3-miesięczny dostęp do Internetowej Strefy Uczestnika,
  • elektroniczny certyfikat uczestnictwa w Konferencji,
  • przerwy kawowe,
  • lunch w piątek 3.10.2025.
UCZESTNIK
Student
  • udział w programie naukowym spotkania3,
  • wstęp do strefy sponsorów2,
  • 3-miesięczny dostęp do Internetowej Strefy Uczestnika,
  • elektroniczny certyfikat uczestnictwa w Konferencji,
  • przerwy kawowe.

1 UWAGA! Warsztaty są dodatkowo płatne, obowiązuje limit miejsc, decydująca jest kolejność zgłoszeń.
W celu zapewnienia uczestnikom świadomego wyboru zajęć, zapisy na warsztaty zostaną uruchomione po opublikowaniu programu. Informacja o terminie ich uruchomienia zostanie opublikowana na stronie. Zarejestrowani uczestnicy zostaną dodatkowo powiadomieni e-mailem oraz SMS-em przesłanym na dane kontaktowe podane w formularzu rejestracyjnym.

2 Zgodnie z ustawą „Prawo Farmaceutyczne”, osoby nie posiadające uprawnień do wystawiania recept ani nie prowadzące obrotu produktami leczniczymi nie maja dostępu do strefy sponsorów prezentujących produkty lecznicze wydawane na receptę.

3 Udział w warsztatach, tylko w przypadku, gdy pozostaną wolne miejsca.

Opcje dodatkowo płatne (ceny brutto – zawierają VAT 23%)

  • udział w warsztatach: 30 zł/warsztat,
  • impreza towarzysząca – udział w spotkaniu towarzyskim MEET TOGETHER – piątek 3.10.2025,
    (Więcej informacji w tym cena biletu – czerwiec 2025).

REALIZACJA PŁATNOŚCI

Opłatę należy wnieść dopiero po dokonaniu rejestracji. Realizacja płatności możliwa jest:

  • tradycyjnym przelewem na wskazane niżej konto bankowe Biura Organizacyjnego:

Bank:mBank SA
Nr konta:21 1140 2004 0000 3302 8534 7551
SWIFT CODE:BREXPLPWMBK
Tytuł wpłaty:należy podać imię i nazwisko uczestnika oraz hasło: „Otolaryngologia2025”
Organizator – właściciel konta:AltaSoft sp. z o.o.
  • online za pomocą bramki płatniczej PayNow
    Przed skorzystaniem z tego typu płatności prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Płatności Online obowiązującym w przypadku sprzedaży realizowanej przez Biuro Organizacyjne. Aktualnie dostępne formy płatności online to BLIK i Szybki Przelew Online.

WARUNKI ANULACJI i ZWROTU OPŁATY

  1. Warunkiem zwrotu jest przesłanie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie na adres Biura Organizacyjnego. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:
Data otrzymania rezygnacji/wnioskuZwracana kwota
do dnia 31.05.2025r.100% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem minus opłata manipulacyjna 70 zł brutto
do dnia 31.08.2025r.50% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem
po 31.08.2025r.Opłata nie podlega zwrotowi
  1. Zwrot opłaty następuje bezpośrednio na konto bankowe, z którego została wysłana. w terminie do 30 dni od otrzymania pisemnej rezygnacji. W przypadku firm zwrot dokonywany jest na konto zarejestrowane w Urzędzie Skarbowym.
  2. W przypadku wniesienia opłaty rejestracyjnej i nieobecności Uczestnika na Spotkaniu opłata rejestracyjna nie jest zwracana, a materiały konferencyjne nie będą w jakiejkolwiek formie dostarczane Uczestnikowi. Nieobecny Uczestnik nie ma też prawa do otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Konferencji.
  3. W razie braku możliwości realizacji Spotkania w formie stacjonarnej zwrot pełnej wpłaty lub nadpłaty – o ile zostanie podjęta decyzja o organizacji spotkania online, a uczestnik będzie zainteresowany taką formą udziału; następuje automatycznie do 30 dni od momentu publikacji na stronie decyzji o zmianie formy realizacji Spotkania.