Przed zarejestrowaniem się prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem uczestnictwa oraz z klauzulą informacyjna dotycząca przetwarzania Twoich danych. Za pomocą formularza istnieje możliwość zarejestrowania tylko jednej osoby. W przypadku chęci zarejestrowania większej liczby osób, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z Biurem Organizacyjnym.
OPŁATA REJESTRACYJNA
Podstawowa opłata rejestracyjna brutto (zawiera VAT 23%) wynosi:
Rodzaj uczestnictwa | Zarejestrowana płatność | ||
do |
do 31.08.2025 | po 31.08.2025 | |
Uczestnik – członek PTORL ChGiSz | 750 zł | 850 zł | 950 zł |
Uczestnik – nie członek PTORL ChGiSz | 1000 zł | 1150 zł | 1300 zł |
Uczestnik – panel „Pielęgniarstwo” (tylko piątek) |
250 zł | 280 zł | 300 zł |
Uczestnik – student, pakiet bez wyżywienia | 150 zł | 150 zł | 200 zł |
Opłata obejmuje:
UCZESTNIK
Członek/nie członek PTORL ChGiSz
- udział w programie naukowym spotkania1,
- wstęp do strefy sponsorów2,
- 3-miesięczny dostęp do Internetowej Strefy Uczestnika,
- elektroniczny certyfikat uczestnictwa w Konferencji,
- przerwy kawowe,
- kolację bankietową w czwartek 2.10.2025,
- lunch w piątek 3.10.2025.
UCZESTNIK
Panel „Pielęgniarstwo”
- udział w programie naukowym spotkania1,
- wstęp do strefy sponsorów2,
- 3-miesięczny dostęp do Internetowej Strefy Uczestnika,
- elektroniczny certyfikat uczestnictwa w Konferencji,
- przerwy kawowe,
- lunch w piątek 3.10.2025.
UCZESTNIK
Student
- udział w programie naukowym spotkania3,
- wstęp do strefy sponsorów2,
- 3-miesięczny dostęp do Internetowej Strefy Uczestnika,
- elektroniczny certyfikat uczestnictwa w Konferencji,
- przerwy kawowe.
1 UWAGA! Warsztaty są dodatkowo płatne, obowiązuje limit miejsc, decydująca jest kolejność zgłoszeń.
W celu zapewnienia uczestnikom świadomego wyboru zajęć, zapisy na warsztaty zostaną uruchomione po opublikowaniu programu. Informacja o terminie ich uruchomienia zostanie opublikowana na stronie. Zarejestrowani uczestnicy zostaną dodatkowo powiadomieni e-mailem oraz SMS-em przesłanym na dane kontaktowe podane w formularzu rejestracyjnym.
2 Zgodnie z ustawą „Prawo Farmaceutyczne”, osoby nie posiadające uprawnień do wystawiania recept ani nie prowadzące obrotu produktami leczniczymi nie maja dostępu do strefy sponsorów prezentujących produkty lecznicze wydawane na receptę.
3 Udział w warsztatach, tylko w przypadku, gdy pozostaną wolne miejsca.
Opcje dodatkowo płatne (ceny brutto – zawierają VAT 23%)
- udział w warsztatach: 30 zł/warsztat,
- impreza towarzysząca – udział w spotkaniu towarzyskim MEET TOGETHER – piątek 3.10.2025,
(Więcej informacji w tym cena biletu – czerwiec 2025).
REALIZACJA PŁATNOŚCI
Opłatę należy wnieść dopiero po dokonaniu rejestracji. Realizacja płatności możliwa jest:
- tradycyjnym przelewem na wskazane niżej konto bankowe Biura Organizacyjnego:
Bank: | mBank SA |
Nr konta: | 21 1140 2004 0000 3302 8534 7551 |
SWIFT CODE: | BREXPLPWMBK |
Tytuł wpłaty: | należy podać imię i nazwisko uczestnika oraz hasło: „Otolaryngologia2025” |
Organizator – właściciel konta: | AltaSoft sp. z o.o. |
- online za pomocą bramki płatniczej PayNow
Przed skorzystaniem z tego typu płatności prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Płatności Online obowiązującym w przypadku sprzedaży realizowanej przez Biuro Organizacyjne. Aktualnie dostępne formy płatności online to BLIK i Szybki Przelew Online.
WARUNKI ANULACJI i ZWROTU OPŁATY
- Warunkiem zwrotu jest przesłanie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie na adres Biura Organizacyjnego. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:
Data otrzymania rezygnacji/wniosku | Zwracana kwota |
do dnia 31.05.2025r. | 100% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem minus opłata manipulacyjna 70 zł brutto |
do dnia 31.08.2025r. | 50% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem |
po 31.08.2025r. | Opłata nie podlega zwrotowi |
- Zwrot opłaty następuje bezpośrednio na konto bankowe, z którego została wysłana. w terminie do 30 dni od otrzymania pisemnej rezygnacji. W przypadku firm zwrot dokonywany jest na konto zarejestrowane w Urzędzie Skarbowym.
- W przypadku wniesienia opłaty rejestracyjnej i nieobecności Uczestnika na Spotkaniu opłata rejestracyjna nie jest zwracana, a materiały konferencyjne nie będą w jakiejkolwiek formie dostarczane Uczestnikowi. Nieobecny Uczestnik nie ma też prawa do otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Konferencji.
- W razie braku możliwości realizacji Spotkania w formie stacjonarnej zwrot pełnej wpłaty lub nadpłaty – o ile zostanie podjęta decyzja o organizacji spotkania online, a uczestnik będzie zainteresowany taką formą udziału; następuje automatycznie do 30 dni od momentu publikacji na stronie decyzji o zmianie formy realizacji Spotkania.